W Insur Invest Ubezpieczenia wierzymy w wartość trwałych relacji. Zeszłotygodniowe spotkanie z naszą Partnerką, Anną Jeziółkowską, właścicielką Multiagencji Ubezpieczeniowej Ubezpieczenia w Pniewach, utwierdziło nas w tym przekonaniu.
Świętowaliśmy ponad 10-letni jubileusz naszej współpracy. Była to doskonała okazja, aby podsumować, co udało nam się wspólnie osiągnąć, ale przede wszystkim, aby porozmawiać o tym, co jest najważniejsze w biznesie: elastyczność, sprawność organizacyjna i indywidualne podejście, które wyklucza sztywne, korporacyjne schematy. Nasza współpraca to najlepszy dowód na to, że takie podejście jest kluczem do sukcesu.
Poniżej pytania i odpowiedzi od naszej Partnerki otrzymane w trakcie spotkania:
Jakie są Twoim zdaniem najważniejsze zmiany, które przeszła nasza firma w ciągu tej dekady, a które wpłynęły na Twój rozwój osobisty i zawodowy?
Najważniejszą zmianą jest rozwój technologiczny, mamy kalkulatory które wspomagają naszą pracę, dodatkowo wrzutnię do polis oraz system CRM, który się zmienia i dostosowuje do coraz bardziej skomplikowanych wymagań ustawowych, oraz coraz lepiej wspomaga naszą pracę agentów. Z niecierpliwością czekam na ulepszoną wersję CRM.
Współpracujesz z nami od dekady – co według Ciebie jest naszą największą przewagą konkurencyjną, która utrzymała się przez ten czas?
Najważniejszą przewagą jest rodzinna atmosfera w Naszej Multiagencji, cenię sobie tą bezpośrednią relację ze wszystkimi współpracownikami. Przez tą dekadę nawiązały się między Nami – Partnerami Biznesowymi oraz pracownikami Insur Invest relacje na całe życie. Bardzo lubię nasze wspólne wyjazdy integracyjne te krajowe, jak i zagraniczne.
Jaki jest najbardziej nietypowy przypadek klienta, z którym miałeś do czynienia, a który nauczył Cię czegoś ważnego o naszej branży lub potrzebach ludzi?
Ciekawych przypadków było sporo, ciężko wybrać jeden. Ciekawy tzn. Jaki? Wymagający, trudny, zaskakujący, często praca agenta opiera się na zaufaniu i relacji którą budujemy z klientem przez lata. Uważam, iż nasza praca pomaga ludziom dobrze zabezpieczyć ich majątek, ale również życie. Nie uzdrowimy nikogo, ale możemy wesprzeć człowieka w trudnych, losowych sytuacjach. Często dajemy naszym klientom spokój, którego tak bardzo potrzebują.
Gdybyś miał/a opisać naszą współpracę w trzech słowach potencjalnemu kandydatowi na doradcę, jakie by to były słowa i dlaczego?
ZAUFANIE- agent musi dostać rzetelne informacje, dobre prowizje oraz wsparcie merytoryczne, z kolei agent reprezentuje firmę swoim klientom.
WSPARCIE- potrzeba dobrych narzędzi, szkoleń oraz materiałów, czasem szybkich odpowiedzi na trudne zagadnienia. Insur Invest nie tylko wspiera, ale również inspiruje do działania.
UCZCIWOŚĆ- jasno określone zasady to fundament do pracy na lata, o czym świadczy dekada mojej współpracy z Insur Invest.
Przez 10 lat miałeś/aś okazję obserwować rynek ubezpieczeń na życie. Jak postrzegasz potencjał i rosnącą popularność ubezpieczeń na życie w Polsce z perspektywy klienta?Co jest kluczowe, by skutecznie dotrzeć z nimi do klienta i dlaczego to tak satysfakcjonujący obszar dla doradcy?
Ubezpieczenia na życie mają ogromny potencjał, ale kluczem jest umiejętne dotarcie do klienta, który z natury nie chce o nich rozmawiać, życie choroba śmierć to tematy trudne. Najważniejsza jest rozmowa z klientem, oraz odpowiednie zadawanie pytań. Jak dobrze poznamy oczekiwania klienta , to stworzymy propozycję unikalną i spersonalizowaną pod konkretną osobę. Staramy się nie mówić o śmierci , a mówimy o odpowiedzialności. Sprzedając polisę na życie, wiemy , iż pomagamy w najważniejszych, często trudnych momentach życia. Dajemy bezpieczeństwo emocjonalne oraz finansowe. Budujemy trwałe relacje z klientem, który nam ufa i poleca nas dalej.